Wednesday, January 8, 2014

Plans for 2014, TM2, and Polar Vortex

Is that the most random title ever? I've been meaning to post plans for 2014. I don't say resolutions just because and I no longer say goals after last year because I want to beat myself up when I don't meet them. Type A personality here! So I'll say plans because plans mean you have good intentions and sometimes they just change. Yeah...uh-huh.

This year I plan on...
•stopping cussing like a sailor. It's bad, y'all. Really, really bad.
•going to church on Sundays no matter how tired I am not because I think it's a requirement to get into Heaven but it makes me feel good and it's time for me and the man upstairs.
•running several 5Ks/10ks and MAYBE a half (OMG...she's crazy) 
•taking Aubree to Chicago to meet our family there. Maybe my mother can come with us and we'll have a girls trip. 
•going to NYC no matter what!! Brian will not go so I'm planning on this being a girls trip
•taking a family trip to Disney World for the boys birthdays in September.
•winning the lottery so I can take all of these trips...geeze
•getting things more organized around here
•blogging more

There's more but I've already forgotten. Ha! That's Lindsey for ya! Note I didn't say eating healthier because that's just not going to happen for me. I have tried! Today I had coffee, bacon, eggs, biscuits, water, pizza, Hershey kisses x 2, Stacey's Pita Chips (that's healthy'ish), more coffee, Chicken Alfredo, 2 pieces of bread, water, and 4 chocolate chip cookies and I'm hungry. That's just who I am. I know it's not good for me but I'm picky. Sorry I'm not sorry at all! I'm happy for those that choose to eat better than me. And no...I don't allow my kids to eat this crap food like me. Don't judge. 

Now onto TM2. I had NO idea these hot messes were coming back! I watched the review thing tonight and I had forgotten a lot. I still feel bad for Chelsea and I'm still concerned about Leah's grill. Jenelle...Lord help. I saw some things on the season preview that made me for real shake my head with disgust. Kailyn...if you have read my posts in the past you know I pretty much mentally shut down when they do her stories. Ugh. Maybe I should add that to my attention to Kailyn. Hmmmm. So, I'm excited that this is coming back into my Tuesday night life but so is Dance Moms...yet another guilty pleasure of mine. I should really be ashamed to watch Big Abby yell and scream at those kids and the mothers fighting...ha...but it's like a bad car just have to look. 

Moving along...I hope everyone survived the Polar Vortex! Us Southerners barely did! I don't ever remember subzero wind chills here. I wore 2 pair of pants and 3 shirts to work the other night. Btw...if you wear fleece leggings under scrub pants lint and fuzz will stick to your rear all night. Anyways, we were all good over here. We never lost power like some due to excessive amounts of energy being used. I hope it doesn't get that cold again but I saw a nasty forecast for late next week. We shall see! 
This little guy wanted to snuggle around 4AM  when it was -10 with all his static electricity in his hair. Cutie!

What's been going on with everyone? What are your plans for 2014? Ready for TM2? Did you get cold during the Polar Vortex?